Andrea! RELAX!

2009. május 24.

Úgy tűnik, ez a hét sem szüntette meg a lassan 4 hete kialakult hátfájásomat, így kénytelen vagyok írni róla. Az egész egy reggeli ébredéssel kezdődött, tipikus, jaj, "elaludtam a nyakam" észrevétellel. Később azonban meg kellett állapítanom, hogy nem csak a nyakam fáj, hanem a hátam is. Próbáltam tornázni kicsit, de nem lett jobb. Egy hetes tűrési idő után jobbnak láttam meglátogatni régi ismerőseimet, a fizikoterápiás fickót és a kis asszisztenseit. Őket már jól ismerem, mert az autóbalesetünk után egy hétig minden nap járnunk kellett hozzájuk.
A szokásos elektromos és vizes tappancsokat nem igazán szeretem, de azért elviselem, őket mert valamennyit segítenek. Csak pl. a múltkor olyan erősre állították a gépet, hogy a hátamon lévő egyik tappancs kb. 20 másodpercenként beszippantotta a szívemet. :-) Egy idő után kénytelen voltam szólni, mert komolyan attól féltem, hogy baj lesz.
Ami miatt mégis vállalom ezt a tortúrát, az a doki aranykeze. :-) A gépes kezelés után ugyanis ő következik. Megnyomkod néhány pontot a nyakamon, kicsit meg is masszírozza majd egy Andrea, RELAX! felszólítással roppant egyet a nyakamon, aztán még egy RELAX!, és még egy roppantás következik. Ezek után kb. olyan érzetem van, hogy a nyakamat képes vagyok 360 fokban körbeforgatni a fejemen. :-) Valamit nagyon tud a pasi. Kár, hogy a hátamat nem masszírozza meg, szerintem az itt már nagyon intim lenne. Hát, én nem bánnám.
Az Istvánnak már úgyis megmondtam, hogy ha a pasi feleségül kér, nem fogok nemet mondani. ;-) Egy jó masszőr aranyat ér a háznál! :-)
Van akupunktúra is, kicsit izgat a dolog, de egyelőre nem mertem kérni. Ezek a keleti dolgok nagyon érdekesek, csak azt hiszem, én még nem vagyok elég nyitott rájuk. A RELAX! felszólítással pl. a pasi csak azt éri el nálam, hogy a vállaimat felhúzom egészen a nyakamig, és minden porcikámat megfeszítem. Ilyenkor aztán szegénynek jó sokszor el kell ismételnie a felszólítást, hogy képes legyek "valamennyire" engedelmeskedni. Azt hiszem, túl sok olyan filmet láttam, ahol egy nyaktekeréssel megölik az embert. :-)
Az első kezelésnél például próbált valamit roppantani a hátamon, de háromszori próbálkozás után röhögött egy jót rajtam, majd Andrea! Andrea! felkiáltással és fejcsóválással feladta. Úgy összekuporodtam ugyanis, mint egy sündisznó. Ez van, amikor a keleti orvostudomány találkozik a nyugati orvostudománnyal fertőzött alannyal. :-)))
A kezeléseket továbbra sem adom fel, de azért tegnap elmentem az edzőterembe, kicsit mozogni.
A hátfájásomnak szerintem 3 oka lehet:
Az egyik, hogy a márciusban leadott 2 kg nagy része (szokás szerint) a felsőtestemről ment le, így nagyon gyenge lett a hátam. Erősíteni kell tehát.
A másik, hogy sokat ülök a gép előtt. Ezt a dolgot egyelőre esélyem sincs megszüntetni.
A harmadik, ami a legesélyesebb: a költözés és a változások miatt sokat idegeskedem, amire a szervezetem így reagál.

Bízom azért a sportolásban, hiszen az jó mindhárom probléma ellen. Ma is visszamegyek. És persze ha erősítek kicsit, akkor legalább nem tudom majd eldönteni, hogy mitől fáj a hátam. Attól, amitől eddig, vagy csak izomlázam van. :-)



2 hozzászólás:

Martalóc írta...

A gépelésre szavaznék ok gyanánt.

Babarum írta...

Addig örülj, amíg csak relax van, és nem reggel hétkor a siksza! :D

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB