:-)

2009. december 10.

És akkor az ember ne akarjon ázsiai gyereket! :-)

17 hozzászólás:

Martalóc írta...

Miért? Szerintem aranyos a kis gitáros.

Manócska írta...

Hát éppen ez az! :-) Csodaszép!

Balazs írta...

Amellett hogy tenyleg aranyos, eleg jol nyomja Ukulele-n. Hawaii rulez!:)
Hogy mindket nem kepviselve legyen, itt egy masik cutie pie:
http://www.youtube.com/watch?v=bi-dhdGsUvM

Martalóc írta...

Na látod Manócska. Ezért akart a Martalóc arrafelé udvarolgatni.
De mára kiöregedett a házasulandók táborából...........

Névtelen írta...

Affene, én is csak a másodszor házasulandók csoportjában rajtolhatok egy ilyen gyerkőcért! ;-)

peppermint

nocse írta...

Szia Manócska! Bocsi de egy kicsit más jellegü kérdés az eddigiekhez képest. Ha divatárúval foglalkozó dél koreai céggel szeretném felvenni a kapcsolatot, szerinted merre induljak el itt magyarországon?

Martalóc írta...

Hát Manócska. Ezek a koreaiak olyan szívbemarkoló filmeket készítenek. Nem is tudom. Néha azt gondolom, hogy már élvezik, ha a néző szomorkodik. Nagyon tudnak "drámákat" készíteni, megértem, hogy a diákok anyukái ezeket nézik egész nap. A szereplők szeme olyan kifejező.

Látod, jó filmekkel jó hírét lehet kelteni egy országnak. Unalmas, szánalmas alkotásokkal, értelmetlenül önostorozó badarságokkal viszont biztos, hogy nem.

Kár, hogy nem írsz már, bár ha nincs mit...

Edit írta...

Hello, próba szerencse alapon megkérdezem, hogy nem fordítanád-e le ezt a videót? Konkrétan mit mondanak?
http://www.youtube.com/watch?v=pLKKZfMxwJ8&NR=1

Nem találok angol feliratú változatát és a koreaiból max egy-egy szót értek, ami már rámragadt tv sorozatokból.
Előre is köszönöm.

Manócska írta...

Szia Edit!
Bocsi, de nem tudok koreaiul! Talán, ha valaki erre jár, aki tud koreaiul, tud majd segíteni. :-)

Edit írta...

Szia Manócska, köszi, kb. erre a válaszra számítottam :-).

Unknown írta...

Szia Manócska!
Szinte sorsszerűnek érzem, hogy a blogodra akadtam. Egy ideje már aktívan keresem a lehetőséget, hogy miként tudnék egy posztgraduális évet Dél-Koreában tölteni. Kiszemeltjeim között van a Hankuk egyetem is, részint a magyar tanszék miatt, részint a kommunikációs tanszék révén és persze elsődleges helyen áll a koreai nyelv és kultúra tanulásának lehetősége is. Sajnos azt azonban még nem sikerült megérdeklődnöm, hogy ösztöndíjas posztgrad évre lenne-e lehetőség.
Nagyon örülnék neki, ha valamilyen módon egy privátabb vonalon is feltehetnék neked néhány kérdést ebben a témában.
Segítséged előre is köszönöm.
Üdv, Sára

keikokitty írta...

Szerintem is édesek az ázsiai gyerekek. Én is szeretnék majd.
Ha nem túl nagy kérés megszeretnék beszélni veled valamit privát üzenetek keretében. Ha lennél olyan kedves és írnál nekem a keikokitty@citromail.hu e-mail címre azt meg köszönném.
Várom üzeneted, köszönettel Kitty

gyula írta...

Két kellemes este olvastam végig a blogod. Nagyon élvezetes volt.Tetszik, ahogyan szemléled az életet.Az írásaidból is kicsengett, hogy jó pedagógus vagy.Eddig nem különösebben érdekelt Korea, de a Tv-ben levetített QSD. sorozat felkeltette az érdeklődésem az ország iránt.Amit csak el tudok érni elolvasok. A blogod által sok érdekes dolgot megtudtam, amiért köszönetet mondok neked. Remélem továbbra is jó életed van és, ha olyan helyre kerülsz, láss neki és tájékoztass a világról.

Manócska írta...

Olyan sok bejegyzésre nem válaszoltam! Bocsánat! Köszönöm a legutóbbi kettőt is, örülök, ha néhány embernek kellemes perceket ajándékozhatok az írásaimmal.
Szívesen megígérném, hogy folytatni fogom, de nem merem. (Bár egy bejegyzés még mindenképpen lesz.) Talán ha újra visszatérek Koreába. :-) Egyébként most is külföldieket tanítok, itt, Magyarországon. Ez kicsit más, de azért nagyon szeretem. És továbbra is vannak koreai diákjaim, ezért úgy érzem, kicsit még oda tartozom.
:-)

Unknown írta...

Nagyon aranyos :D. Ha lehetne egy kérdésem... Manócska, itt Magyarországon hol van olyan középiskola ahol lehetne tanulni koreai nyelvet? Ha válaszolsz azt előre is megköszönném. ^^

Vándormadár írta...

Olvastam ezt a blogot, és nagyon tetszik. Jelenleg én Koreában tanulok, doktorizom (biológia). Bár ahogy látom Te azelőtt tértél haza, mielőtt nekem megfordult volna a fejemben, hogy külföldön tanuljak. :) . (2010 januárjában kezdtem) Persze a kulturális különbségek, család hiánya azért mindig ott van, de örültem, hogy kijöttem :))).

Sjudit84 írta...

Manócska! Hogy tudom veled emailben felvenni a kapcsolatot? Nem találom sehol az elérhetőséged hogy valahogy privát üzenetet írjak...Vagy megadnám én az email címem és akkor te írnál, gondolom ide nem akarod kiírni az email címed...

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB