költözés - 13 nap múlva

2006. szeptember 14.

Visszatérve Koreába, váratlan hír fogadott. Költöznöm kell. Ezt a tényt az elmúlt évben már többször is közölték velem, de aztán az egyetem mégis elhalasztotta a dolgot. Gondoltam, most is így lesz. De nem! Vége a szöuli (metrótól 3 percre lévő) szép napoknak, mehetek Yonginba, ahol az egyetemünk is van. Mindennek persze van sok-sok előnye és hátránya. (Az élet már csak ilyen...)
Nincs több buszozás (napi 2-3 óra), nincs több koránkelés, nincs többé öreg, problémás lakás. Van szép nagy, 110nm-es, 4 szobás, 2 fürdőszobás, 12. emeleti, ultramodern lakás, közeli munkahely, ingyenes fitnessterem és teniszpálya. Jó kis kirándulóhelyek az egyetem környékén.
Úgy tűnik, nem lesz rossz a csere.
De szöuli, lerobbant kis lakásommal azért mást is veszítek. Most 10 percre van a legközelebbi bevásárlóközpont, 30 percre a belváros metróval. Itt éjfélkor még mindig van élet az utcán. Este 10-kor még minden bolt, minden étterem nyitva van a környéken. Jókat lehet sétálni a zsibongó, vidám emberek között. Yonginban nincs igazán jó bolt, alig van étterem, nincs "élet". A legközelebbi metró pedig 30-40 percre van busszal. És az még csak Szöul határa...
Meglátjuk, hogyan alakul... Mindenesetre szeptember 27-én, felemás érzésekkel ugyan, de költözöm. Addig is dobozolok, mint Tóték.

Azt kérem senki ne kérdezze, mit is kezdek majd 3 hálószobával, 1 nappalival és 2 fürdővel! De ötletek jöhetnek! Egyet már kaptam, amely szerint kiadhatnám az általam nem használt üres területeket különböző vallási szektáknak, hogy felekezetközi orgiákat rendezhessenek. Megfontolandó...

1 hozzászólás:

Névtelen írta...

Nekem van másik ötletem! ;)

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB