Everland

2007. május 31.

Végre eljutottunk Everlandbe is! Amióta Koreában vagyok - és az jó régóta van - készültem már ebbe a parkba. Olyan ez, mint a Disneyland, legalábbis azt hiszem, mivel ez utóbbiban még nem voltam, nem tudom összehasonlítani a kettőt. :-)
Amikor megérkeztem Koreába, mindenki emlegette nekem ezt a helyet. Azt is mondták, hogy az egyetem közelében van, és busszal nagyon hamar oda lehet jutni. Ennek köszönhetően sokáig abban a hitben voltam, hogy ha az egyetemi úton tovább megyek, akkor ott előbb-utóbb belebotlom ebbe a parkba. Leírhatatlan, mekkora ledöbbenés volt számomra, amikor egyszer kíváncsiságból tovább sétáltam, mármint a magyar tanszéken túl, és 100-150 méter után elfogyott az út. Egyszerűen erdő következett és semmi más. Kicsit becsapva éreztem magam. :-) Rá kellett jönnöm, hogy az egyetem tulajdonképpen egy zsákutca. Kivételesen nem a szó átvitt értelmében...
Szóval Everland. Igazán kellemes hely, bár kissé meglepő, hogy turistalátványosság, de mi mégsem nagyon láttunk benne külföldieket. Pontosabban néhányat igen: magunkat és a francia 17. századi ruhába beöltözött "színészeket". E kevés számú külföldinek és a sok koreai gyereknek köszönhetően, félpercenként köszöntek nekünk és megkérdezték, honnan jöttünk. Ez már a park bejáratánál elkezdődött, így gyorsan vettem egy sapit magamnak, hogy álcázzam európaiságomat, de ez sajnos nem sikerült a magas férjem, és a koromhoz nem illő, feltűnő sapkám miatt. Beletörődve hát a népszerűségbe mi is köszöngettünk mindenkinek. Voltunk állatkertben, csodaszép rózsaparkokban, elvarázsolt kastélyban, óriáskeréken, amazonasi vizitúrán és ajándékboltban is természetesen. Megint meglestünk és lefotóztunk egy csomó játszó gyereket, ettünk, ittunk, gyerekek voltunk egy napig mi is.
A hullámvasutat nem mertem bevállalni, egy évekkel ezelőtti lille-i élmény után nem igazán lehet ilyesmire rávenni.
Viszont a boltban minden létező sapkát felpróbáltam, ebből láthat most néhányat a nagyközönség is. :-)
És persze a napsárga, macisapkás képem sem titkoljuk el.
(Erre kattintva látható a többi is. ) Ez utóbbi sapkát meg is vettünk. Jajjj! Csak meg ne lássák ezeket a képeket a diákjaim! Oda akkor minden tisztelet! :-))
És persze néhány kép Everlandről itt.

5 hozzászólás:

Unknown írta...

úgy látom ez vmi állatkert is egyben, nem?

Névtelen írta...

nagyon szép hely. egyszer én is elmennék megnézni...

Manócska írta...

Igen, állatkert is, van szafari parkja, madárparkja, meg sok-sok más dolog. De egyes fedett helyei nekem nem nagyon tetszettek, mert szerintem az állatoknak nagyon kevés helyet biztosítottak. :(
Másik Manócska! :-) Nincs esetleg valamiféle másik neved is? Szerintem így könnyen megzavarhatunk másokat, mert nem egyértelmű, hogy mikor ki kommentel. Tudom, az enyém mellett van fotó, de talán mégis... :-)

Névtelen írta...

Nagyot csalódtam volna, ha a macis sapkát nem viszitek haza... :)

Suzanne M. írta...

cija!bocsi, hogy csak így ismeretlenül írkálok neked...de megyek ki seoul-ba 2 héten bellül és kinnt leszek január elejéig.picit kutakodtam a neten és így bukkantam blogodra:)nagyon élvezem. ha gondolod jelentkezz nálam s talán még talizhatunk is:)a mail címem:zsurcy@yahoo.com puszi

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB