sportnapok

2007. május 12.

Két hétig "sportnapok" voltak az egyetemen. Már kezdtem kissé unni, mert a diákok teljesen használhatatlanok voltak. Persze nekik szükségük volt a vizsga után egy kis lazításra. Nincs ezzel semmi gond, csak akkor voltam kissé ideges, amikor egész délelőtt lóhalálában házikat, teszteket javítottam, óravázlatot írtam, fénymásoltam, erre 10 perccel az óra előtt beállítanak, könyörgő szemekkel, hogy engedjem már el őket a futóversenyre. Miért nem szóltak már délelőtt? Akkor én sem strapáltam volna magam. Mit lehet erre mondani? Mentem velük.
Nos, a következőket állapítottam meg:
  1. A magyar szakos diákok nagyon kedvesek, de futni nem tudnak.
  2. Kötélhúzásban is eléggé gyengék.
  3. Kosárlabdában egész jók.
  4. Szeretnek lógni.
  5. Soha nem szabad vajkrémszínű szandálban salakpályára menni!!!
Néhány kép e jeles alkalomról. És a koreai feliratú magyar zászlóról. Ilyet is ritkán lát az ember.




2 hozzászólás:

Névtelen írta...

nagyon érdekesek a blogbejegyzéseid. csak véletlenül akadtam rájuk, de azt hiszem beteszem a kedvencein közé, mert egy új világot(ami szebb) társz fel előttem. köszönöm :)

Manócska írta...

Köszönöm szépen! Gondolom a névegyezés kapcsán jutottál el hozzám. :-)Remélem, senkit nem zavarunk meg ezzel. Jó olvasást! m.

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB