a garázsban

2008. október 29.

Ma reggel a garázsban összefutottam egy igazi adzsumával. Gondolom, sokaknak nem új ez a szó. Akiknek nem mond semmit: a férjes asszonyok megnevezése ez Koreában, vagyis olyan nőké, akikre a lány kifejezés már túlzás lenne. Persze ismerek fiatal, lányos kinézetű koreai anyukákat, akikre szintén ezt mondják. Én képtelen lennék.
Mi külföldiek egy bizonyos típusra mondjuk ezt, kissé gúnyosan: a csúnya és öreg, rövid, dauerolt hajú asszonyokra. Nagyon sokan vannak.
Szóval a garázsban... A nő először betolatott egy bordó színű, hatalmas Mercedes terepjáróval, majd kiszállt belőle, bezárta, és már nyitotta is a fekete színű, Mercedes S500-as ajtaját. Végül azzal távozott.
Ja, nem a koreai rózsadombon lakunk, csak egy Szöul melletti lepattant kisváros Fiore nevű lakótelepén.
Ugye senki sem csodálkozik azon, hogy ez után az élmény után kissé kedvetlenül szálltam be a 12 éves, Kia Sephiámba. Adzsuma akarok lenni! Daueroltatok! :-)

9 hozzászólás:

Névtelen írta...

Nana! Azért ezt beszéljük meg! :)

Skully írta...

Szerintem jól áll a vörös félhosszú...

Névtelen írta...

Nem viccelt, hazafelé tényleg elment a fodrászhoz! De szerencsére nem daueroltatott! :)

Manócska írta...

Viszont sokat vágattam. A dauerrel még várok, hátha anélkül is jobb autóm lesz. :-))

Livia írta...

Dauer ide, dauer oda, a voroset tarsd meg!
Meginvitaltalak egy jatekra, ha nem banod... :)

Névtelen írta...

Viszont téged megnéznek, hogy milyen csinos vagy, őt meg észre sem veszik az autóban. ;)

Azért ez sem rossz! :)

(Nia)

SK írta...

Bocs, hogy teleírom a blogodat, de közléskényszerem van, az enyém meg úgy néz ki, hogy ... sehogy se néz ki.
Tegnap, a haladó beszgyakon - így nevezem én magamban a péntek délutáni kötetlen beszélgetést a hallgatókkal - Seula azt mondta: ő nem akar "adzsuma" lenni. A többiek, persze, azonnal rávetődtek: úgyis mondjárt az leszel, ő meg megadta magát: persze, korban igen, de egyébként nem! :-) Megkérdeztem: miért, milyen az "adzsuma"? Erre ő: a buszon, metrón igyekszik mindenki előtt ülőhelyhez jutni, s mutatta karjaival, hogyan csápol, evez, jut előre az "adzsuma" a tömegközlekedésben. Erőszakos, magának helyet követelő, gátlástalan (mert e jogokat kemény munkával megszerző - ezt azért ne feledjük!) asszonyról van szó!
Andrea! Nem elég a dauer! :-) Légy erőszakos, igazi "adzsuma", hogy beülhess a "Benz"-be, ahogy itt mondják! Meglehet, Istvánnak is lesz egy-két szava ehhez azon túl, hogy: "Nana! Azért ezt beszéljük meg! :-)"
sk

Manócska írta...

Kellett nekem panaszkodni, hogy nincs drága autóm. Most jelen pillanatban van egy törött a szerelőnél, meg egy csereautó, ideig-óráig. Kell az a dauer! :-) És csápolni is megtanulok, ha kell.

Manócska írta...

Lívia: Köszi, hogy rám is gondoltál, de az ilyen játékhoz még össze kell szednem magam. Fogalmam sincs, mit írhatnék meg magamról. Lényegében az egész blogban magamról írok. Ez nem ugyanaz? :-)
Időt kérek! Ha lesz valami, ami nagyon én vagyok, azt nem fogom magamban tartani. Jó lesz így?

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB