újra itthon

2008. november 17.

Otthon, édes otthon! Ma este nyolckor véglegesen megszöktünk a kórházból. Most élvezzük az itthonlétet. A teafőzés után rögtön leültünk a számítógép elé, szerintem hajnalig már el sem szabadulunk innét.
Az utolsó 4 kórházi napról már nem nagyon akarok részletesen írni, mert eleve elég unalmas volt, leírva még szörnyűbb lenne.
Panaszaink már nem igazán vannak, leszámítva a kis mellkasi fájdalmamat, de szerintem pár nap múlva ez is elmúlik.
Az infúziócsatát végül egyikünk sem nyerte meg, kettő-kettő után ellenálltunk a további flakonoknak, a kis ápolónő meg persze nem mert ellenkezni velünk.
Ma délelőtt kaptam kimenőt, így megtarthattam mindkét órámat, egyúttal magamat is teszteltem, hogy mennyire fáradok el. Jól bírtam, szerencsére. A diákok édesek voltak, talán még örültek is nekem.
Holnap pedig minden normálisan megy tovább. Remélhetőleg.

A nap híre: végre volt fűtés az egyetemen! Itt a fűtési szezon - nagy bánatomra - csak november 15-én kezdődik. Rémes! Mára nagyon bekeményített az időjárás. szerdára mínusz fokot jósolnak, egy hét múlva pedig talán még hó is lesz. Legalábbis ezzel ijesztgettek ma a diákjaim.

2 hozzászólás:

Livia írta...

Orulok, hogy otthon vagytok es hogy minden rendben. Remelem a mellkasi fajdalom is elmulik hamarosan.
Vigyazzatok magatokra!
L.

Manócska írta...

Köszi szépen! Próbálunk! Bár mi eddig is vigyáztunk magunkra. Csak mások nem... :-))

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB