reggeli kocsitolás

2007. december 27.

Az itteni bevásárlóközpontokban és mélygarázsokban nagy divat, hogy ha nincs már parkolóhely, akkor a kocsik elé állnak az autók, és ha valaki ki akar állni, akkor a parkolósfiúk egyszerűen csak odébbtolják az útban lévő autót. Egészen ma reggelig ez a módszer egyáltalán nem zavart. De! Van a ház alatti parkolónkban egy nagy autó, aminek a gazdája azt képzeli, hogy nálunk is parkolószemélyzet van, és még akkor sem áll be, ha rengeteg üres hely van. Eddig még nem sikerült rájönnöm, hogy miért csinálja ezt. Igaz, hogy az autó nem kicsi, egy fekete terepjárószerű, de azért beférne a két fehér csík közé. Ma reggel épp az én autóm előtt állt. Nem kicsit, hanem nagyon. Először csak néztem, aztán megpróbáltam odébb tolni. Kb. 1 cm-ert sikerült is löknöm rajta. (Még mindig 50 kg alatt vagyok és reggel nincs egy szikra erőm sem.) Miután láttam, hogy ez nem nagyon megy nekem, kétségbeesve néztem segítség után. Persze tök üres volt a garázs, ember sehol. Majd rövid kalkulációt végeztem: 20 perc múlva tanítanom kell, 10-15 perc az út az egyetemig. 5-10 percem volt hát, hogy felkeltsem a férjemet, megértessem vele félálomban, hogy mit akarok és lejöjjön segíteni. Mivel ezt az időt rövidnek találtam minderre, újra nekikezdtem az autó eltávolításának. Ezúttal sikerült is, így időben beértem az egyetemre.
Szívesen kiírnék a nagy autó ablakára alkoholos filctollal egy kérdést, mert szeretném tudni, miért nem áll be egy helyre ő is, mint a többiek. De azt hiszem, hamar lebuknék, mert továbbra sem tudok koreaiul. Az angol elég gyanús lenne, nincs túl sok külföldi a házban.
És hogy miért alkoholos filctollal? Egyszer én is kaptam egy ilyen írást az egyetemen a szélvédőre (+ egy bazi nagy matricát a bal első ablakomra), mert a tanári parkolóba álltam, de az autómon nincs megfelelő matrica ehhez. Az ötlet innen ered, koreai módi. Mint annyi minden más...

8 hozzászólás:

Névtelen írta...

Ha koreaiul írnál, akkor is rájönnének hamar, hogy külföldi vagy, mint ahogyan te is megismered, ha a koreai diákjaid magyarul írnak. Szívás, az én koreai tanárom is azonnal felismerte a koreai kézírásomat az összes diák közül...

Névtelen írta...

Nem lehetne valaki mással kiíratni? :D

& valami egészen más: most van délelőtt kilenc, ugye? :O
Csak mert én most megyek aludni. Szeretem az időeltolódást, a különbségeket... a Földet. Olyan érdekes! =)

Manócska írta...

Már megoldottam a dolgot. Most a másik oldalon parkolok, ahová nem tudnak odaállni. (Hétvégén többen is utánozzák őt.) Azóta nincs probléma reggelenként.
Időeltolódás. Hát...lehet, hogy érdekes, de én azért annyira nem lelkesedem érte. Egyrészt nagyon megsínylem az átállást, általában két hétig eléggé nem vagyok önmagam, amikor ide jövök. Közben pedig tanítanom kell, ami épp e miatt nem éppen kellemes.
A másik amit nem szeretek: kizárólag csak este tudok telefonálni a szeretteimnek, vagy chatelni velük, nem pedig akkor, amikor én szeretném. Olyankor pedig már gyakran fáradt vagyok így inkább nem is keresem őket.
Szóval érdekes, de nem praktikus. Legalábbis nekem. De lehet, hogy csak öregszem és morgós vagyok. :-)))

gica.1 írta...

nagy a csend:) újabb kedves koreai szösszenetek?

Névtelen írta...

Hát én tuti egy baseballütőt küldtem volna neki a szélvédőjén át.

Manócska írta...

Áááá, mi itt ilyet nem csinálunk. :-)

Babarum írta...

Az mi?

Manócska írta...

Mi mi? :-)

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB