"JKÖ"

2008. február 2.

A furcsa címet Krisztől loptam, remélem, nem haragszik érte. Jelentése: Januári Kis Összes. Hihetetlen, hogy így elrepült ez a hónap, és én semmit nem írtam. Általában csak akkor szoktam ilyet csinálni, amikor otthon töltöm a téli vagy nyári szünetet, és annyira "nyüzsgök", hogy eszembe sem jut a blogom.
Sajnos erről most szó sincs... Inkább arról, hogy tél van, hideg van, szünet, amit munkával töltök. Nem sok érdekesség történik. Túlélek a melegebb időkig.
Na jó, azért vannak jó dolgok is (bár ezek nem januáriak).

Lássuk őket! :-)
1. Már csak 11 napot kell dolgoznom, és lesz kilenc nap szünetem a következő félévig.
2. Már csak egy napot kell dolgoznom, és jön a holdújév, ami összesen 6 nap szünetet jelent nekem.
3. Már csak 20 napot kell aludni, és megyünk Thaiföldre NYARALNI!
4. Már csak 3 napot kell aludni, és kipróbáljuk a helyi sípályákat.
5. Már csak 5 hónapot kell "aludni", és megyünk haza.

Nem is olyan rossz.

A Samsung tanítás a vége felé közeledik. A diákom olyan jól beszél már magyarul, hogy egészen büszke vagyok. Rá és magamra persze. :-) Sajnos a házi feladatokban nem ír vicces dolgokat, alig vét hibákat, így nem tudok idézni belőlük.
Nagy örömmel ette a sajtos pogácsámat és még a gulyáslevesem is ízlett neki. Persze még nincs összehasonlítási alapja. :-) Könnyű így elkápráztatnom. Még palacsintát akarok sütni neki, és akkor már teljesen képben lesz a magyar ételeket illetően.

Mi történt még januárban?

Megtanultam hóesésben és jeges úton vezetni. Próbáltam fogyókúrázni (sikertelenül). Ellenálltam a futógépnek és a testmozgásnak. Aludtam jó sokat. Olvastam sokat. Kirándultam a nagy-nagy hóban. Filmeztem sokat. Dolgoztam. Ennyi.

Várom a tavaszt...

4 hozzászólás:

Névtelen írta...

dejó :-) mármint a Thaiföld. tudjátok már, merre mentek, mit szeretnétek látni / csinálni?
február végén elvileg egyáltalán nem fog esni. addigra már jó meleg lesz (30-35 fok), és itt fent a hegyekben szmog az erdőtüzek miatt. mi március 7-ig dolgozunk, húzok le utána a tengerhez egy hónapra :-)

Manócska írta...

3 nap leszünk Bangkokban, 4-et a tengerparton, aztán még egyet újra a fővárosban. Hogy mit csinálunk? Élvezzük a meleget!!! Még nincs pontos terv. Repjegy és szállás már igen. :-) Kivettünk egy útikönyvet a könyvtárból, de még egyikünk sem kezdte el a tervezést. Ötleteket szívesen fogadunk.
Egy hónap a tengernél??? Huhh... akkor mi hozzád képest kispályásak vagyunk. De Te aztán igazán megérdemled. Ennyi gyereket túlélni nem is lehet másképp. :-)

Névtelen írta...

tengerparton merrefele?

egyébként meg hűsölni megyek :-) itt katlan lesz márciusban-áprilisban, két legmelegebb hónap.

Manócska írta...

Pattayába megyünk. Tudom, hogy minden turista oda megy, még az útikönyvek szerint is kicsit kommersz, de szerintem jó lesz nekünk ott. Csak 4 napunk van, nem tudunk messzire utazni a fővárostól. Meleg és tenger ott is lesz. :-))
A vízumról akartalak kérdezni! Tudunk venni majd a reptéren, ugye? Nem kell itt Koreában ezzel foglalkozni???

És neked van két teljes szabad hónapod pihenni? Hogy csinálod? Megáll arrafelé az élet? Rossz helyre jöttem...

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB