hi Jeju!

2008. június 24.

Megerkeztunk. A szouli napsutesbol a jo kis jejui esobe. Lett szoba is, meg internet, igaz ekezetek nelkul. Es most marha nehez megszoknom, hogy a Z es az Y pont ott van, ahol kellene, ezert folyamatosan elrontom a gepelest. Esemenydus napnak nem neveznem a mait, de azert erdekes volt mindenkeppen. A repteri buszon a sofor nagyon kedves volt, a mikrofonban folyamatosan minket szorakoztatott. "I love Hungary. I love Budapest." Ha tudna, hogy mar evek ota itt vagyunk, raadasul az utobbi 1o honapban nem is voltunk Budapesten, talan nem produkalta volna magat ennyire. A repcsi a Gimporol indult es nagyon apro volt, raadasul propelleres. Meg soha nem utaztam ilyennel. Eppen a futomunel ultem, a kerek kb. 3 meterre volt tolem, igy a leszallas egeszen mas elmeny volt, mint a nagy gepeken. Igazibb, de azert ez sem felelmetes.
Mivel hazai gep volt, egy perc alatt megkaptuk a borondot es nem volt mar semmifele ellenorzes kifele. Befele is csak minimalis.
Az autokolcsonzo cegnel volt nemi atvereses benyomasom, az ar vegul egeszen maskepp alakult, mint amit interneten foglaltunk, illetve telefonon lebeszeltunk, kicsit morogtam, de mostanra mar tultettem magam rajta. A szallodakeresessel nem sokat vacakoltunk, azt valasztottuk, amit magyar barataink is harom hettel ezelott.
Az utazas faradalmait egy Big Mac enyhitette, ennyit a korabbi terveimrol. :) 10 perces tengerparti, esos seta utan vegul megint az autoban ultunk es az E-mart fele vettuk az iranyt, hogy esokabatot vegyunk. Talaltunk is 9000-ert illetve 200 forintert. Gondolkodas nelkul az utobbi mellett dontottunk. Ha tonkremegy, majd veszunk masikat. :-) Vasaroltunk kicsi kajat, majd (mivel meg mindig esett es faradtak is voltunk) visszatertunk a szallodaba. Van valami emlekem arrol, hogy egy darabig a taviranyito gombjat nyomkodtam, de ez nem tarthatott tul sokaig, ellenben az alvas, ami ezt kovette, mar igen. Most egy olyan film megy a teveben, amit 16 eve lattam eloszor, nosztalgiazok kicsit, aztan irany az agy (ismet). Holnapi terv egyelore nincs, ehhez meg tul faradt vagyok. Majd reggel.

Ja igen!!! A legfontosabbat elfelejtettem. Ma a boltban vettunk egy Hungarian Salamit! Mindenkeppen lesz foto is rola, mielott megennenk, Ti sem maradtok le rola. :-)

2 hozzászólás:

Névtelen írta...

Szia!

Gondolom kaptatok tanácsokat arra nézve, mit érdemes megnézni Jeju-n?! Szerintem a sziget déli részén lévő vízeséseket ne hagyjátok ki. Ezeknél esetleg búvárnőket(henyo-kat) is láthattok. A vízesésektől nem messze van Yakchun-sa, buddhista kolostor, ami szerintem a maga nemében egyedülálló. Igaz, hogy nagyrészt vasbetonól készült, de van benne egy óriási Buddha szobor.
Persze Jeju-n van ezernyi látnivaló, annyira más, mint Korea többi része.
Persze nem akarok itt belekotyogni a programotokba. Érezzétek jól magatokat!

K.F.

Névtelen írta...

Pihenjetek jó sokat! Élvezzétek ki a kellmes hűsítő esőt, mert itthon dögmeleg van. Már egy ideje tart a kánikula, 8-as fokozatú (a 10-es skálán) UV erősséggel.

Várunk mindenféle információmorzsát és leborulunk a csodás internet előtt, mert így egy percre sem tudtok megszökni. :D

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB