egyedül

2009. március 1.

Tegnap kikísértem a férjemet a repülőtérre, majd egyik zsebében egy zacskó karamellel, másikban egy adag M&M csokigolyóval útnak indult hazafelé. Nem mondhatnám, hogy azóta nagyon vidám vagyok. Csak tanácstalanul lődörgök a lakásban, ráadásul majdnem egy napig nem volt internetem sem, technikai problémák miatt. Furcsa így, egyedül.
Holnap kezdődik az egyetem, jön 37 új elsőéves diák, úgyhogy hamarosan már annyi dolgom lesz, hogy nem igazán lesz időm szomorkodni. Próbálom pozitívan nézni a dolgokat. Már egy nap letelt a 118-ból, amit külön kell töltenünk. :-)

10 hozzászólás:

Névtelen írta...

Tudom már. Centit fogsz kapni húsvétra:)

Manócska írta...

Ez nagyon jó ötlet! :-) Épp ma gondolkodtam azon, hogy a nagy sortolási tervek előtt le kellene mérni rajtam néhány dolgot centivel. Csakhogy tudjam, érdemes-e szenvednem. Akkor most várok ezzel (és a sportolással) húsvétig! :-))))

Névtelen írta...

Egykettőre elmúlik!

Névtelen írta...

Miért, keresztfélévben folyik az oktatás?

Névtelen írta...

Manócska:hogyhogy külön-külön utaztok?Úgy értem,hogy párod miért ment haza korábban?
Egyébként meg nagyon meg tudlak érteni:én,amikor pl. külföldi tréningekre megyek,az csak 1-2 hét,de nekem már az sem olyan a férjem nélkül...Kitartás-sok dolgod lesz,így hamar el fog múlni.

Névtelen írta...

Nah most én leszek az oka hogy addíg nem sportolsz:) holnap feladom a húsvéti csomagod, Express:)

Manka írta...

Manócska, ne búsulj! Az a 100 nap úgy elröppen... :)

Manócska írta...

Köszönöm a kedves biztatásokat!
Martalóc! Igen, keresztféléves, nálunk ilyenkor jönnek az elsősök. Horror! :-)
Snowqueen! Azért ment haza korábban, mert kettőnk közül valakinek mindenképpen dolgoznia kell, nem lenne szerencsés, ha megszakadna ez a folyamat. Na nem magunk miatt, csak hát vannak kiadások. :-))
Zsebi! Ne stresszelj! Nem a Te hibád lesz, ha nem sportolok! Ez alkati kérdés. Egyébként leálltam a kenyérevésről, mivel nincs aki süssön nekem. Már ez is valami, nem?
Manka! Optimista vagy! De ki kell, hogy javítsalak. Nem 100 nap, hanem még 115! :-( Egyébként, ha beindul az egyetem, tényleg elmegy hamar, igazad van.

Manka írta...

Manócska, te nem hagyod magad becsapni :)... Az a 115 már majdnem 100... na jó, nem. Tudom, milyen folyton visszaszámolni, úgyhogy együttérzek veled.

Névtelen írta...

És ha jól sejtem, akkor innentől még ritkábban várhatók majd a bejegyzések...

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB