elveszve?

2009. március 9.

Drága Nia és Mindenki!
Igen, most biztosan azt gondoljátok, nagy szomorúságomban hallgatok, de nem erről van szó, csak megkezdődött az egyetem. Az utóbbi négy napban óravázlat-hegyeket gyártottam, próbáltam előre dolgozni három-négy hétre, mert ha beszedem az első házi feladatokat, akkor már nem lesz ilyenre időm. Most még elég sok energiám van, ezért kihozom a napokból a legtöbbet. És mivel egyedül vagyok, simán lehet hét munkanapom egy héten. :-)
Na, ezért nem írtam.
Idén is telt házasak az óráim, a legkevesebb létszám a 17, a legtöbb pedig a 27. Mit lehet kezdeni ennyi emberrel??? Több mint 150 hallgatóm van. De mégsem zavarhatom el őket, főleg, hogy ez az utolsó szemeszterem itt.
Az elsőévesek 37-en vannak, nagyon szimpik, kis lelkesek, már az első órán megszerettem őket. Ez ritka. Szerintem jól megleszünk, csak jussunk túl az ábécén. :-))
Persze megint beletelik egy kicsi időbe, mire megtanulom az arcukat ( a nevük kizárt), úgyhogy most mindenkire vigyorgok a folyosón, aki mosolyog rám, mert lehet, hogy a diákom. Olyan tipikus, márciusi állapot ez. Sok új tanár is van, bóklásznak bátortalanul, feszült érdeklődéssel hallgatják a tapasztalt kollégák sztorijait az ebédlőben. Később majd ez is változik.
A Flex nyelvvizsgás órámon persze megint filmfelvétel lesz, így 14 héten át minden kedden szépen sminkelve, frissen mosott hajjal, előnyös ruhában szórakoztathatom a kedves diákjaimat 100 percen át. Előtte meg készülhetek 5-6 órát. :-(
Na, de nem akarok panaszkodni. Az idő csodás, napfényes, tavaszias. Imádom.

És hamarosan lesz egy bejegyzés a szinglilétem előnyeiről és hátrányairól. :-)

6 hozzászólás:

Névtelen írta...

Harminchét ember?! Hát, ők is hogyan tévedtek a magyar szakra. Ha én koreai lennék ....

Névtelen írta...

Írtam egy hosszú megjegyzést,aztán végül töröltem.
Nagyon sok erőt és kitartást kívánok Neked!

Névtelen írta...

Mielőtt erre a blogra alakdtam, eszembe sem jutott volna, hogy kórában lelkesen tanulnak magyarul :) Ez csak nyelvszeretet vagy reálisan használni is tudják majd ? Persze igaz lehet a mondás is: ahány nyelvet beszélsz, annyi ember vagy :)

Névtelen írta...

Bocs az elírásokért, de talán olvasható :))

Névtelen írta...

De jó, hogy írtál! :))))

Igen, megint újra indul minden, de tudjuk, hogy a diákok a legjobb kezekben vannak, úgyhogy a magyar nyelv ismerői megint gyarapodni fognak. :)

Manócska írta...

Na itt vagyok! Természetesen azért tanulnak magyarul, mert egész Koreában tudják, hogy ez egy egyszeri és kihagyhatatlan lehetőség, hiszen én tanítom őket. :-)))
De viccet félretéve... erről már korábban írtam egy jó hosszú bejegyzést.
http://blogmano.blogspot.com/2008/06/mirt-tanul-egy-koreai-magyarul.html
Érdeklődök! Tessék elolvasni! :-)

 
Manócska blogja - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB